LEGALIZE IT! Με τα Μάτια Ενός Πρώην Χρήστη…

LEGALIZE IT!

Σταματήστε να Σκοτώνετε τους Φίλους μου!

(Με τα Μάτια Ενός Πρώην Χρηστή…)

Γεια και χαρά σας αγαπητοί φίλοι. Κατ’ αρχή να συστηθώ! Είμαι ένας εκ των πολλών τοξικομανών τέως ή νυν ή αυτών που θα έρθουν… Εγώ μπορεί (ευτυχώς) να ανήκω στην πρώτη κατηγορία (χωρίς να σημαίνει ότι «καθάρισα» άπαξ δια παντός γιατί, όπως έχει πει και ο Mustaine αν δεν κάνω λάθος: «Δεν θα πω ότι ‘’καθάρισα’’ μέχρι να πεθάνω καθαρός») και να παλεύω με το διάολο μέσα μου, γιατί αυτό είναι η ηρωίνη…

Ένας διάολος που αν κάνεις το λάθος να του «μιλήσεις» μια δυό φορές πετάγεται συνέχεια μπροστά σου και σου τάζει να σε πάει στους πιο ωραίους παραδείσους, ενώ τελικά σε σέρνει στα καζάνια της κόλασης. Μιας κόλασης την οποία κάνουμε χειρότερη εμείς οι ίδιοι με την συμπεριφορά μας και με την έλλειψη ευαισθητοποίησης πάνω στο ζήτημα. Το αποτέλεσμα…; Θα το δείτε στην συνέχεια!

Αν Έχετε την Ψευδαίσθηση πως Ζείτε σ’ έναν Κόσμο Αγγελικά Πλασμένο Μην Συνεχίσετε το Διάβασμα αυτού του Κειμένου…

Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Το αν θα αποποινικοποιηθούν ή όχι τα ναρκωτικά είναι ένας πόλεμος μόνο που στη δική μου παράταξη υπάρχουν λίγοι αν όχι ελάχιστοι. Υπάρχουν φίλοι, εχθροί και πλανεμένοι. Ουδέτεροι δεν υπάρχουν γιατί η ουδετερότητα σε τέτοια ζητήματα συνιστά συναίνεση (η συν-ένεση, όπως θα μπορούσε να πει κάποιος άστοχα χαριτολογώντας)

Μέσα από το κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω την αντιμετώπιση του κόσμου των ναρκωτικών από τον κόσμο μας. Και θα το κάνω μέσα απ’ τα μάτια του «ναρκομανή»

Θα προσπαθήσω, αν βέβαια έχετε την καλή διάθεση, να σας φέρω πρόσωπο με πρόσωπο με τις λανθασμένες τακτικές και αντιλήψεις μας για την καταπολέμηση ενός επικίνδυνου φαινομένου, όπως τα ναρκωτικά, που στο τέλος έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα από το ζητούμενο. Όχι μόνο δεν το περιορίζουν… Όχι μόνο το συντηρούν… Το ωθούν να εξαπλώνεται ραγδαία.

Είμαι αναγκασμένος να πω ότι η προσέγγιση αυτή καταδεικνύει όχι μόνο το πασιφανές, δηλαδή την αναποτελεσματικότητα των μεθόδων μας, αλλά και τα άσχημα και απαράδεκτα αποτελέσματα τους.

Είμαι επίσης αναγκασμένος να πω ότι όλο αυτό το φαινόμενο, δηλαδή τα παιδιά με τα δυσβάσταχτα ψυχολογικά προβλήματα, τα παιδιά-φαντάσματα, τα παιδιά που αφού πρώτα λιώσουν στους πολιτισμένους μας δρόμους αφήνουν τη ζωή τους στα πολιτισμένα μας πάρκα, είναι στη μεγάλη τους έκταση προϊόντα μεθοδευμένων ενεργειών και τακτικών, πολλές δε φορές από τα ίδια άτομα που ευαγγελίζονται την σωτηρία των χρηστών. Όσοι λοιπόν έχετε την ψευδαίσθηση πως ζείτε σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο και δεν είστε ικανοί να αντιμετωπίσετε την πραγματικότητα μπορείτε επίσης να αποχωρήσετε…

 Οι απόψεις που θα εκφραστούν μέσα σε αυτό το κείμενο είναι άκρως ριζοσπαστικές, εκφρασμένες από σοβαρούς επιστήμονες, από αληθινούς και ευαίσθητους ανθρώπους, από ανθρώπους που δεν φοβούνται να δουν καθαρά όλη την εικόνα. Επίσης είναι απόψεις και η οπτική του κόσμου σας (μας) μέσα από τα μάτια τα δικά μου και τον «ομοίων» μου. Γι’ αυτό να είστε προετοιμασμένοι και για κακές κριτικές. Θα δηλώσω μια και μόνο φορά την θέση μου σχετικά με την ορθότητα ή μη της ναρκοληψίας. Το κείμενο δεν θα πραγματευτεί σε καμία άλλη περίπτωση κάτι τέτοιο.

Δηλώνω λοιπόν ότι το τι είναι σωστό και τι λάθος είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός. Όσο δεν με επηρεάζουν οι επιλογές κάποιου δεν έχω κανέναν λόγο να του αλλάξω γνώμη και να τον πείσω για κάτι. Ο καθένας με βάση τον εαυτό του και με αυτά που ψάχνει κάνει τις επιλογές του. Δεν θα συνιστούσα τη χρήση ουσιών ποτέ, εφιστώντας την προσοχή στα καταστροφικά αποτελέσματα που θα μπορούσαν να έχουν, αλλά από ‘κει και πέρα η ελεύθερη επιλογή θα έπρεπε να είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων. Ποιος είμαι εγώ που θα σου πω τι θα βάλεις στο σώμα σου και τι όχι;

Το κείμενο αντίθετα δεσμεύεται να πραγματευτεί την αδυναμία στήριξης της ελεύθερης επιλογής και πολύ περισσότερο την εξωφρενική απαγόρευση της. Αυτό είναι μια παράμετρος του αυτονόητου της αποποινικοποίησης όλων των ουσιών. Η άλλη, η πιο επιτακτική είναι ότι η ποινικοποίηση και η πολιτική της καταστολής είναι η βάση για μύρια κακά που σχετίζονται με το ζήτημα. Μαύρη αγορά, ανύπαρκτη ποιότητα ζωής για τους εθισμένους, αναποτελεσματική έως ανύπαρκτη στήριξη σε αυτούς και τις οικογένειες τους κλπ, πράγματα που όσοι διαβάζετε αυτό το περιοδικό γνωρίζετε καλά.

Για να προλάβω κακοπροαίρετους και «έξυπνους» τύπους που ναι μεν όλα αυτά δεν είναι δική τους δουλειά αλλά θα φροντίσουν να ρίξουν την χολή τους για να αυτοεπιβεβαιωθούν ως προς την ανωτερότητα τους σε σχέση με τους παρακατιανούς ναρκομανείς, κάποιος θα μπορούσε να πει: «Ωραία ρε φίλε… Έκανες την προσωπική σου επιλογή, πήρες ότι ήταν να πάρεις. Τώρα τι κλαίγεσαι και ζητάς βοήθεια;»

Απαντώ εκ των προτέρων… Ναι, για τους λόγους μου έκανα την προσωπική μου επιλογή (σε αντίθεση με κάποιους που δεν ξέρουν τι ακριβώς είναι αυτό, αλλά αυτό δεν είναι επί του παρόντος). Η προσωπική μου επιλογή με έβαλε στη δυσάρεστη θέση να γνωρίσω με έναν εκ των δυσκολότερων των τρόπων έναν παράλογο κόσμο, που απ’ τη μια διατείνεται την ελευθερία, τα «ατομικά δικαιώματα», την ανυπέρβλητη αξία της ζωής και απ’ την άλλη αποδεικνύει ότι όλα αυτά είναι μέρος ενός τραγικού προσωπείου που κρύβει την μεγάλη αλήθεια.

Η ελευθερία πάντα είναι ψεύτικη, επίπλαστη, μια φαρσοκωμωδία που ακόμα και η έννοια της περιορίζεται από συνταγματικούς κανόνες και νόμους. Μα ούτε κι αυτοί τηρούνται!

Τα ατομικά δικαιώματα που έτσι κι αλλιώς είναι κατασκεύασμα των πολιτειών μας και είναι πολύ μακριά απ’ τους στοιχειώδεις ανθρωπιστικούς κανόνες καταπατούνται αδιακρίτως από τους «άρχοντες» του τόπου μας, κι όταν αυτό το νιώθεις στο πετσί σου θέλεις σε κάποιον να το πεις, πριν έρθει στην θέση σου.

Και η αξία της ζωής, αν φυσικά υπάρχει καθόλου, πράγμα για το οποίο αμφιβάλω ή για να είμαι ακριβής είμαι σίγουρος για την ανυπαρξία της, είναι πολύ μικρή και πέφτει συνεχώς στο χρηματιστήριο ηθικών αξιών.

Το κείμενο αυτό λοιπόν δεν το γράφω για να κλαφτώ, και σε προσωπικό επίπεδο την βοήθεια του κόσμου την έχω γραμμένη. Κι αυτό έρχεται απ’ τη συνειδητοποίηση της κατάστασης γύρω σου. Δεν μπορείς να ελπίζεις σε βοήθεια από το ανύπαρκτο και καταλαβαίνεις ότι πρέπει μόνος σου να βοηθήσεις τον εαυτό σου. Θα είναι δυσκολότερο μεν να το καταφέρεις αλλά όχι ανέφικτο. Αντίθετα καλώ σε βοήθεια σε συλλογικό επίπεδο. Εμείς… για τους άλλους. Γι αυτούς που δεν μπορούν.

Προσβλέπω στη συνειδητοποίηση του κόσμου, πάνω σε αυτό το ζήτημα. Να αρχίσει να βλέπει όλη την εικόνα. Τι κάνουν όλοι αυτοί οι νεκροζώντανοι στους δρόμους; Δεν ξέρουν ότι πεθαίνουν; Δεν το καταλαβαίνουν; Γιατί δεν σταματάνε; Τι φταίει; Είναι τόσο κολλημένοι; Είναι τόσο γλυκό πια αυτό που παίρνουν; Η μήπως φταίει κάτι άλλο; Τι είναι αυτό που τους κάνει να αρνούνται την αξιοπρέπεια τους; Τη ζωή τους; Ήταν πάντα έτσι; Γεννήθηκαν παραπαίοντες με άδεια βλέμματα ή είχαν κάποτε όνειρα; Είναι αργά γι’ αυτούς ή μπορούν ακόμα να σώσουν την παρτίδα; Κι εγώ; Μπορώ να κάνω τίποτα εγώ να τους βοηθήσω;

Όσοι έχετε διάθεση να απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα μπορείτε να συνεχίσετε να διαβάζετε…

Έχω μακρηγορήσει όμως αρκετά και να με συγχωρείτε, αλλά τα τελευταία 10 μείον 1 χρόνια ήμουν απασχολημένος να ψάχνω την δόση μου, να φυλάω τα νώτα μου από όλους, να αγχώνομαι για το αν θα «πιω» γενικά, για το αν αυτό που θα πιω θα είναι όντως ηρωίνη ή ταλκ ή στρυχνίνη ή ακόμα και σοβάς(!) Το αντιλαμβάνεστε; Τα παιδιά σας, οι φίλοι μου, τ αδέρφια μας έχουν παραδομένες της ζωές τους στη μεγαλοψυχία του εκάστοτε εμπόρου ξεκινώντας απ’ αυτόν που θα διοχετεύσει τα κιλά μέχρι τον τελευταίο που θα σου φέρει το φιξάκι (αργκό: για την συσκευασία της περιεχόμενης ουσίας) και την απληστία τους.

Όταν ακούτε ότι κάποιος βρέθηκε νεκρός από υπερβολική δόση που πάει το μυαλό σας; Ότι έκανε παραπάνω χρήση απ’ ότι άντεχε; Λοιπόν ακούστε τι είναι αυτή η περίφημη «υπερβολική δόση». Είναι ο θάνατος είτε απ’ τις βρωμιές που παραγέμισαν την δόση του είτε μαθημένος στις προσμίξεις έκανε ένα κανονικό κατά τα φαινόμενα «βάρεμα» (αργκό της ενδοφλέβιας χρήσης) και η πρέζα έτυχε να είναι πιο καθαρή και… τον καθάρισε!

Σε κάποιους ίσως ξενίζει ο τρόπος που γράφω και να με συγχωρείτε αλλά όπως προείπα τα τελευταία χρόνια ήμουν αγχωμένος για διάφορα πράγματα και ένα απ’ αυτά ήταν το περιεχόμενο από το φιξάκι,

Λοιπόν γι αυτό είμαι εδώ σήμερα και με το βήμα που μου δίνεται «φωνάζω» για αποποινικοποίηση ώστε να μπορούμε να έχουμε αγορανομικούς ελέγχους και οργανωμένο σύστημα ιατρικής περίθαλψης. Ο αγορανομικός έλεγχος όμως και η ουσιαστική, και όχι για τα μάτια του κόσμου, ιατρική περίθαλψη, που όχι μόνο δε λύνει αλλά δημιουργεί προβλήματα (αυτά τα ‘χει πει και τα λέει και τον συγχαίρω μέσα απ’ την καρδιά μου για το έργο του ο Κ. Γρίβας) σε συνδυασμό με τα εκατομμύρια της μαύρης αγοράς και της μαφίας των μεγαλεμπόρων και όσων κάνουν τα στραβά μάτια για να πιάσουν εμένα η έναν άλλο τυχαίο τοξικομανή –τι γελοίοι που είμαστε πραγματικά!– κοστίζουν και δεν φαίνονται οι ιθύνοντες να θέλουν να κάνουν κάτι.

Όλο αυτό το σύστημα όμως εμένα δε με ενδιαφέρει ΠΩΣ θα ανατραπεί, με ενδιαφέρει ότι ΠΡΕΠΕΙ να ανατραπεί. Κάθε μέρα που περνάει και δεν γίνεται τίποτα χάνουμε παιδιά (τα παιδιά σας) στους δρόμους, σκοτώνουνε τους φίλους μου και όταν μιλάω για φίλους, ω, τι υπέροχα πλάσματα γνώρισα! Ακόμα και «πιωμένοι» επεδείκνυαν οξυδέρκεια τρομερή και συνομιλούσαν και εξέφραζαν άποψη που θα έβαζε μερικούς λέκτορες στην θέση τους. Άλλοι παλικάρια που χαιρόσουνα να βλέπεις και άλλοι πραγματικοί καλλιτέχνες. Κάποιοι γλίτωσαν, ή τουλάχιστον προσπαθούν, ακριβώς όπως κι εγώ, κάποιοι όχι. Αν θέλετε να μάθετε γιατί είναι τόσο δύσκολο να απαγκιστρωθείς απ’ αυτές τις ουσίες μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην σελίδα http://see-thetruth.blogspot.com/2007/09/blog-post_25.html από το προσωπικό μου blog (http://see-thetruth.blogspopt.com που περιέχει κάτι από αυτά που διαβάζετε εδώ πέρα μαζί με αρκετά άλλα). Είναι κρίμα να χάνουμε μερικούς απ’ τους καλύτερούς μας επειδή δεν προσπαθήσαμε… LEGALIZE IT! Φροντίστε τη ζωή και την αξιοπρέπεια των παιδιών μας.

Ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο του παραλογισμού της κοινωνίας έχει να κάνει με την θρησκεία! Θέλω να αναφερθώ στην σχέση της εκκλησίας με τους τοξικομανείς και επειδή η θέση μου απέναντι στις θρησκείες είναι ξεκάθαρα αρνητική. Αν και δεν σκοπεύω να επεκταθώ σε οποιοδήποτε θεολογικό ζήτημα παρά μόνο, όπως προείπα, στην σχέση της εκκλησίας και των ιερέων με τους τοξικομανείς.

Υπάρχει ένα ζήτημα λοιπόν, με αρνητικές συνέπειες, με τους τοξικομανείς που εμπιστεύονται την ζωή τους στα χέρια του κάθε τυχαίου ιερωμένου. Για τον Θεό είπαμε δεν θα μιλήσουμε, παρά μόνο θα κάνω αυτή τη μικρή σημείωση για να αποφευχθούν πιθανές μετέπειτα παρεξηγήσεις. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει Θεός (ούτε και ότι υπάρχει) αλλά αν υπάρχει η ζωή του καθενός μας είναι έτσι κι αλλιώς στα χέρια του και ενδιάμεσοι δεν χρειάζονται. Λέγοντας αυτό λοιπόν επισημαίνω πως όταν ένας τοξικομανής ψάχνει βοήθεια απ’ τον Θεό και αφήνεται στα χέρια ενός ιερωμένου, ο Θεός δεν έχει καμία δουλειά στο πηγαδάκι αυτό και στην ουσία αφήνεται στα χέρια αποκλειστικά του ιερωμένου.

Τα λέω όλα αυτά, και αναφέρομαι στο ζήτημα γιατί υπάρχουν πραγματικά πολλοί ιερείς που δέχονται την «κηδεμονία» του εκάστοτε τοξικομανή (συνήθως με το αζημίωτο) και είτε τον κλείνουν σε κάποιο κοινόβιο, είτε με προσευχές προσπαθούν να απαλλαγούν απ’ το πρόβλημα. Για να μην παρεξηγηθώ να πω ότι έχω γνωρίσει ιερείς που πραγματικά ενδιαφέρονται και πονάνε και αγωνίζονται για τα παιδιά που έχουν ανάγκη, μέχρι και δικτύωση με κέντρα αποτοξίνωσης έχουν.

Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που αναλαμβάνουν τον δύσμοιρο τοξικομανή, που δεν ξέρει που να σταθεί και πιάνεται από όπου βρει, χωρίς να έχουν την παραμικρή γνώση για την αντιμετώπιση που πρέπει να τύχει. Χωρίς την ελάχιστη φαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς την ελάχιστη ψυχιατρική στήριξη. Νηστεία, προσευχή, τρεις λαλούν και δυό χορεύουν… Κι αν είναι σημαντικά η νηστεία και η προσευχή εγώ ένα έχω να πω… «Συν Αθηνά και χείρα κίνει»

Και μετά το παραμύθι είναι γνωστό για όσους την πάτησαν έτσι, το έχω δει πολλές φορές. Ξανά στους δρόμους και αυτή τη φορά χωρίς να περιμένει βοήθεια ούτε απ’ τον Θεό (μιας και ούτε αυτός κατάφερε κάτι)

Κλείνουν τα παιδιά σε μοναστήρια ή κοινόβια, χωρίς την παραμικρή στήριξη, παρά μόνο με την πρόταση «ο θεός είναι μεγάλος» και «κάνε υπομονή». Ρε!!! Δεν έχει μέσα του τον διάολο! Είναι άρρωστος! Άρρωστος πως το λένε; Χρειάζεται φάρμακα! Χρειάζεται ψυχολογική στήριξη. Χρειάζεται να ξέρει πως δεν είναι μόνος, πως δεν είναι ξεχασμένος στο έλεος του θεού.

«Ποιος είσαι εσύ που μιλάς με τέτοια σιγουριά για το έργο που επιτελούν ως προς αυτήν την κατεύθυνση οι ιερείς θα μου πεις…» Αυτός που είδε παιδιά να χάνονται στην παράνοια γιατί έμειναν μακριά από τον κόσμο και που είδε παιδιά απελπισμένα πλέον απ’ τα πάντα (αφού δεν τους βοήθησε ούτε ο θεός) να θρηνούν (περήφανα!) την χαμένη τους ζωή και αξιοπρέπεια βαδίζοντας συγκαταβατικά προς τον θάνατο.

Δηλώνω για άλλη μια φορά, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πως υπάρχουν ιερείς καλοσυνάτοι, φιλάνθρωποι, οξυδερκείς και «ψαγμένοι» που πραγματικά έχουν βοηθήσει παιδιά να είναι μαζί μας και να συνεχίσουν να κάνουν όνειρα. Σε αυτούς δηλώνω τον απόλυτο σεβασμό μου και τους προτρέπω να συνεχίσουν. Αφού ο Θεός ενοικεί μέσα μας αγαπητοί ιερείς, σταματήστε να σκοτώνετε τον θεό που δοξάζετε!

Εν κατακλείδι αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν κάποιος, ή κάποιος συγγενής του, έχει πρόβλημα με ουσίες να αποταθεί ΠΡΩΤΑ στους γιατρούς και μετά σε οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο. Ο θεός ακούει την ψυχή του ανθρώπου που πονάει χωρίς ενδιάμεσους, να είστε σίγουροι!

Θα τελειώσω το κείμενο με μια φράση που έχω ανηρτημένη και στο προαναφερθέν προσωπικό μου ιστολόγιο: «Η χρήση της ηρωίνης είναι μάλλον απ’ τα ελάχιστα σφάλματα που τιμωρούνται με εξευτελισμό και θάνατο στον Δυτικό κόσμο…»

Φιλικά, Χρήστος Διαμαντίδης

Για οποιαδήποτε επικοινωνία στο utopian@mail.gr

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ «ΠΟΡΦΥΡΗ ΠΛΑΚΕΤΑ» ΤΟΥ ΤΕΣΛΑ

ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ

ΘΩΡΑΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΑΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

ΠΛΑΚΕΤΑ ΤΕΣΛΑ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΟΡΦΥΡΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΤΟΥ ΤΕΣΛΑ;

 

Η Πλακέτα Τέσλα σας αποστέλλεται με Αντικαταβολή στη διεύθυνσή σας.

Τηλεφωνείστε τώρα στο

2392.110215
ή στο 6945354443
ή στείλτε στον ίδιο αριθμό SMS με τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Ταχυδρομικός Κώδικας και Τηλέφωνο).
Μπορείτε επίσης να δώσετε την παραγγελία σας και τα στοιχεία σας στο mail: tesla.plate.gr@gmail.com

● Η κάθε Πλακέτα του Τέσλα κοστίζει 22 ευρώ (συν έξοδα αποστολής 3,8 ευρώ).  Για κάθε επιπλέον Πλακέτα Τέσλα παραγγείλετε, ισχύει έκπτωση 10%.

 
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ. ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ.

 

 

«Το παρόν είναι δικό τους, το μέλλον είναι δικό μου».
Νίκολα Τέσλα
